Regulamin sklepu internetowego www.prezencik.sklep.pl
Regulamin sklepu internetowego www.prezencik.sklep.pl
(niniejszy regulamin obowiązuje dla zamówień złożonych przed 25 grudnia 2014 r.)
Sklep internetowy, działający pod adresem
prezencik.sklep.pl prowadzony jest
przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o.
32-300 Olkusz, Osiek 82A tel: 032/ 64 27 428
z siedzibą w miejscowości Osiek 82a 32-300 Olkuszu, wpisaną do
Krajowego Rejestru Spółek przez Sąd Rejonowy w Krakowie identyfikującą się poprzez
NIP 637 011 20 42
ZAMÓWIENIA
-
-
Zamówień nie można składać poprzez telefon.
-
Składanie zamówienia poprzez internet odbywa się za pomocą
systemu nawigacji sklepu, od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.
-
Do złożenia zamówienia nie jest konieczna pełna rejestracja
w systemie sklepu.
-
Zamówienia bez pełnej rejestracji.
Złożenie zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomocą systemu
nawigacji sklepu. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka"
i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zamawiający zostaje poproszony
o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.
-
Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji
REJESTRACJA.
Po wypełnieniu
formularza rejestracji Klient otrzyma
e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji. Zarejestrowani użytkownicy
informowani są, za ich zgodą, o nowościach i promocjach w sklepie oraz biorą
udział w specjalnych akcjach promocyjnych przeznaczonych tylko
dla zarejestrowanych Klientów.
-
Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie
list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany
na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas
rejestracji.
-
Niezależnie od automatycznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia,
obsługa sklepu może zweryfikować mailowo lub telefonicznie dane osoby
zamawiającej celem ostatecznego potwierdzenia zamówienia.
Po potwierdzeniu zamówienia jest ono realizowane.
-
Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować:
Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować
do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
-
Zamówienia realizowane są niezwłocznie, w dni robocze - co do zasady -
w ciągu 96 godzin od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki
za pobraniem lub otrzymania płatności przez sklep, chyba że przedmiotem
zamówienia są artykuły dostępne na zamówienie. W niektórych przypadkach
czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiający zostanie
niezwłocznie poinformowany.
-
W przypadku przedmiotów dostępnych na zamówienie czas realizacji zamówienia
podany jest przy każdym artykule.
-
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon
wystawiany jest w momencie skompletowania zamówienia i dokonywania wysyłki
towaru.
-
Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.
Do wystawienia faktury niezbędne jest podanie podczas rejestracji
lub składania zamówienia bez pełnej rejestracji nazwy firmy i numeru NIP.
-
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia
przez Zamawiającego zamówienia.
WYSYŁKA I ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA
-
Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem
Poczty-Polskiej lub firmą kurierską DPD. Ze względu na wagę
niektóre przedmioty wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy
kurierskiej DPD.
-
Koszt wysyłki jest stały i wynosi:
-
wpłata na konto - poczta polska 9 zł / firma kurierska DHL 15,00 zł.
-
wysyłka za pobraniem - poczta polska 20 zł / firma kurierska DHL 18 zł.
Zamówienia powyżej kwoty 500 zł przy wpłacie na konto
wysyłane są na koszt sklepu firmą kurierską DHL. Darmowa wysyłka
nie dotyczy zamówień z cenami indywidualnie ustalonymi.
-
Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w Twoim
koszyku, po wybraniu przez Ciebie formy przesyłki. Wybór formy przesyłki
następuje na etapie składania zamówienia.
-
Odbiór osobisty zamówienia w Osieku w siedzibie firmy. Ze względów
logistyczny przed osobistym odbiorem prosimy o uzgodnienie daty odbioru.
SPOSÓB PŁATNOŚCI
-
Zamawiający może wybrać następujące formy płatności
za zamówione towary:
-
Dane do dokonania wpłaty:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o.
32-300 Olkusz, Osiek 82A tel: 032/ 64 27 428
Alior Bank Filia Olkusz
71 2490 0005 0000 4520 6536 5295
REKLAMACJE
-
Wszystkie produkty dostępne w sklepie prezencik.sklep.pl są fabrycznie
nowe i wolne od wad.
Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań
aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń.
-
Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania
do wysyłki są sprawdzane przez obsługę sklepu pod względem zgodności
z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.).
-
Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne
lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo
odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się
ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu
załatwienia reklamacji.
-
Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o. 32-300 Olkusz, Osiek 82A
-
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu,
z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony".
-
Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu
przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Koszt przesyłki zwracany jest
do wysokości równowartości pocztowej przesyłki ekonomicznej.
-
Reklamacje towarów, w których ujawniły się wady w czasie użytkowania,
rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru
od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany
e-mailem lub telefonicznie.
ZWROT TOWARU
-
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny" Konsument, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny
w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki składając sprzedającemu
oświadczenie na piśmie.
Wzór oświadczenia do pobrania.
-
Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia
od umowy na adres sklepu:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o. 32-300 Olkusz, Osiek 82A
-
Sklep dokonuje zwrotu świadczenia wpłaconego przez Konsumenta niezwłocznie,
nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwrot
obejmuje wartość towaru oraz koszty przesyłki od sklepu do konsumenta.
Zwrotu dokonujemy przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
-
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
BEZPIECZEŃSTWO I POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
-
Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej rejestracji
jak i zarejestrowanych wykorzystywane są przez sklep w celu realizacji
zamówienia. Kupujący z pełną rejestracją, za jego zgodą, będzie informowany
o nowościach i promocjach w sklepie.
-
Sklep chroni dane Kupujących z największą starannością zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Powyższy regulamin przeznaczony jest dla klientów detalicznych. Warunki
sprzedaży hurtowej prowadzonej przez P.U.H OSMA ustalane są indywidualnie
z każdym odbiorcą.
-
Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą
zgodnie z obowiązującym polskim prawem powszechnym.