0,00 zł 0 prod. Zobacz koszyk

Regulamin sklepu internetowego www.prezencik.sklep.pl

Regulamin sklepu internetowego www.prezencik.sklep.pl

(niniejszy regulamin obowiązuje dla zamówień złożonych przed 25 grudnia 2014 r.)

Sklep internetowy, działający pod adresem prezencik.sklep.pl prowadzony jest przez:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o.
32-300 Olkusz, Osiek 82A tel: 032/ 64 27 428

z siedzibą w miejscowości Osiek 82a 32-300 Olkuszu, wpisaną do Krajowego Rejestru Spółek przez Sąd Rejonowy w Krakowie identyfikującą się poprzez NIP 637 011 20 42

ZAMÓWIENIA

  1. Podstawowym środkiem składnia zamówień jest strona internetowa www.prezencik.sklep.pl.
  2. Zamówień nie można składać poprzez telefon.
  3. Składanie zamówienia poprzez internet odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu, od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.
  4. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna pełna rejestracja w systemie sklepu.
  5. Zamówienia bez pełnej rejestracji.
    Złożenie zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.
  6. Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji REJESTRACJA. Po wypełnieniu formularza rejestracji Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji. Zarejestrowani użytkownicy informowani są, za ich zgodą, o nowościach i promocjach w sklepie oraz biorą udział w specjalnych akcjach promocyjnych przeznaczonych tylko dla zarejestrowanych Klientów.
  7. Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.
  8. Niezależnie od automatycznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia, obsługa sklepu może zweryfikować mailowo lub telefonicznie dane osoby zamawiającej celem ostatecznego potwierdzenia zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia jest ono realizowane.
  9. Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować:
    Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
  10. Zamówienia realizowane są niezwłocznie, w dni robocze - co do zasady - w ciągu 96 godzin od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub otrzymania płatności przez sklep, chyba że przedmiotem zamówienia są artykuły dostępne na zamówienie. W niektórych przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
  11. W przypadku przedmiotów dostępnych na zamówienie czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym artykule.
  12. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon wystawiany jest w momencie skompletowania zamówienia i dokonywania wysyłki towaru.
  13. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta. Do wystawienia faktury niezbędne jest podanie podczas rejestracji lub składania zamówienia bez pełnej rejestracji nazwy firmy i numeru NIP.
  14. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  15. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

WYSYŁKA I ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA

  1. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty-Polskiej lub firmą kurierską DPD. Ze względu na wagę niektóre przedmioty wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
  2. Koszt wysyłki jest stały i wynosi:
    • wpłata na konto - poczta polska 9 zł / firma kurierska DHL 15,00 zł.
    • wysyłka za pobraniem - poczta polska 20 zł / firma kurierska DHL 18 zł.

      Zamówienia powyżej kwoty 500 zł przy wpłacie na konto wysyłane są na koszt sklepu firmą kurierską DHL. Darmowa wysyłka nie dotyczy zamówień z cenami indywidualnie ustalonymi.
  3. Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w Twoim koszyku, po wybraniu przez Ciebie formy przesyłki. Wybór formy przesyłki następuje na etapie składania zamówienia.
  4. Odbiór osobisty zamówienia w Osieku w siedzibie firmy. Ze względów logistyczny przed osobistym odbiorem prosimy o uzgodnienie daty odbioru.

SPOSÓB PŁATNOŚCI

  1. Zamawiający może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy sklepu.
    • płatność szybkim przelewem lub kartą płatniczą
  2. Dane do dokonania wpłaty:
    Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o.
    32-300 Olkusz, Osiek 82A tel: 032/ 64 27 428

    Alior Bank Filia Olkusz
    71 2490 0005 0000 4520 6536 5295

REKLAMACJE

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie prezencik.sklep.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.
    Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń.
  2. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez obsługę sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.).
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.
  4. Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy:

    Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o. 32-300 Olkusz, Osiek 82A
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu, z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony".
  6. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Koszt przesyłki zwracany jest do wysokości równowartości pocztowej przesyłki ekonomicznej.
  7. Reklamacje towarów, w których ujawniły się wady w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.

ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Konsument, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki składając sprzedającemu oświadczenie na piśmie.

    Wzór oświadczenia do pobrania.

  2. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres sklepu:

    Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Osma” Sp. z o.o. 32-300 Olkusz, Osiek 82A
  3. Sklep dokonuje zwrotu świadczenia wpłaconego przez Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwrot obejmuje wartość towaru oraz koszty przesyłki od sklepu do konsumenta. Zwrotu dokonujemy przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

BEZPIECZEŃSTWO I POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
  2. Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej rejestracji jak i zarejestrowanych wykorzystywane są przez sklep w celu realizacji zamówienia. Kupujący z pełną rejestracją, za jego zgodą, będzie informowany o nowościach i promocjach w sklepie.
  3. Sklep chroni dane Kupujących z największą starannością zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Powyższy regulamin przeznaczony jest dla klientów detalicznych. Warunki sprzedaży hurtowej prowadzonej przez P.U.H OSMA ustalane są indywidualnie z każdym odbiorcą.
  2. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą zgodnie z obowiązującym polskim prawem powszechnym.

Pomoc on-line

  • pracujemy:
  • poniedziałek - piątek
  • 7.00-15.00
  • a czasami i dłużej :)

Chat

Sebastian
Dominik