0,00 zł 0 prod. Zobacz koszyk

Reklamacje



Na wszystkie oferowane przez nas towary udzielamy gwarancji.

Jeśli zdarzy się, że wystąpi wada jakościowa.
- Błędny rozmiar.
- Błędny nadruk.
- Uszkodzenia mechaniczne.


1) Napisz do nam maila: reklamacje(malpa)osma.pl

dołącz zdjęcie uszkodzenia oraz:
- opis wady
- nr zamówienia wraz z danymi kontaktowymi
- nr telefonu kontaktowego

w niektórych przypadkach na podstawie zdjęcia rozpatrujemy reklamację.


2) Odeślij po prostu wadliwy towar do nas

Do przesyłki prosimy dołączyć kartkeczkę zawierającą:
- opis wady
- nr  zamówienia wraz z danymi kontaktowymi
- mail i nr telefonu
- paragon fiskalny
- nr konta bankowego do zwrotu kosztów dostawy

NA KOPERCIE PROSIMY DOPISAĆ DUŻĄ LITERĘ "R" W KÓŁECZKU - REKLAMACJA. DZIĘKUJEMY.


Po rozpatrzeniu reklamacji
- dostarczymy Ci pełnowartościowy towar, oczywiście na nasz koszt
- oraz zwrócimy koszty odesłania do nas na wskazane konto bankowe

Informujemy iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt - zostaną one zwrócone do nadawcy! Reklamację należy składać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgłoszone reklamacje są rozpatrywane w ciągu 5 dni
Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą nie będą rozpatrywane.
Wszelkie koszty występujące w takich sprawach, w tym m.in koszt odesłania reklamowanego towaru z powrotem do zamawiającego - pokrywa zamawiający.

Pomoc on-line

  • pracujemy:
  • poniedziałek - piątek
  • 7.00-15.00
  • a czasami i dłużej :)

Chat

Sebastian
Dominik