Na wszystkie oferowane przez nas towary udzielamy gwarancji.
Jeśli zdarzy się, że wystąpi wada jakościowa.
- Błędny rozmiar.
- Błędny nadruk.
- Uszkodzenia mechaniczne.
1) Napisz do nam maila: reklamacje(malpa)osma.pl
dołącz zdjęcie uszkodzenia oraz:
- opis wady
- nr zamówienia wraz z danymi
kontaktowymi
- nr telefonu kontaktowego
w niektórych przypadkach na podstawie zdjęcia rozpatrujemy reklamację.
2) Odeślij po prostu wadliwy towar do nas
Do przesyłki prosimy dołączyć kartkeczkę zawierającą:
- opis wady
- nr zamówienia wraz z danymi
kontaktowymi
- mail i nr telefonu
- paragon fiskalny
- nr konta bankowego do zwrotu kosztów dostawy
NA KOPERCIE PROSIMY DOPISAĆ DUŻĄ LITERĘ "R" W KÓŁECZKU - REKLAMACJA. DZIĘKUJEMY.
Po rozpatrzeniu reklamacji
- dostarczymy Ci pełnowartościowy towar, oczywiście na nasz koszt
- oraz zwrócimy koszty odesłania do nas na wskazane konto bankowe
Informujemy iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na
nasz koszt - zostaną one zwrócone do nadawcy! Reklamację należy składać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgłoszone reklamacje są rozpatrywane w ciągu 5 dni
Nieuzasadnione reklamacje oraz uszkodzenia wynikające z niewłaściwego
użytkowania towaru nie będą nie będą rozpatrywane.
Wszelkie koszty występujące w takich sprawach, w tym m.in koszt odesłania
reklamowanego towaru z powrotem do zamawiającego - pokrywa zamawiający.